esmaspäev, 7. august 2017

SPORDI-JA TERVISEBLOGIJAD SAID KOKKU

Eile toimus spordi-ja terviseblogijate kokkutulek, mis kujunes äärmiselt humoorikaks ning trennirohkeks.
Kogu korraldus sai tegelikult  alguse juba Juunikuu sees, mille eestvedajaks kujunes Maris. Ise olin äärmiselt üllatunud, et ka mind üritusele lisati. Ja ausalt, mitte üks gramm ei kahetse, et otsustasin osaleda.

Hommikul olin juba varakult üleval. Lihtsalt uni otsustas, et aitab küll. Kella 10ks pidin minema Elvasse, et sealt Cris peale võtta ja edasi koos Viljandini kulgeda. Teepeal sai nii päikest kui vihma. Vihma lausa nii kõvasti, et oleks justkui ämbriga kallatud. Plaan oligi varem liikuma hakata, et jätta enesele eksimisruumi. Olime esimesed, kes Viljandi MyFitnessi juurde jõudsid. Helistasin kiirelt Marisele, et uurida kaugel ta on. Selgus, et ka kohe kohe jõudmas. Ei kulunudki enam palju aega, kui ka kõik teised riburada pidi jõudma hakkasid.

Päeva esimene trenn nägi ette Piloxingut  Kati´ga. Mul polnud halli aimu ka mida see endast kujutada võiks. Aga täitsa äge trenn oli, ma nii nautisin seda. Selline korralik energiaboost tekkis sisse, et teeks veel ja veel.
Teise trenni tegi Laura. Temaga tegime Bodypump´i. Ka sellest trennist ei olnud mul mingisugust  aimndust. Kui juba varustuse välja võtmiseks läks siis tekkis küll mõte "OH GOD HELP ME!" ... aga ega ennem täpsemat aimu ei saanud kui asi pihta hakkas. Mingil aja hetkel tundsin küll, et nüüd ma LIHTSALT SUREN ÄRA. Küll ei tundnud ma käsi ja siis jälle jalgu... kuid elasin ka selle bodypump´i üle. NO tegelikult, mis mul muud üle olekski jäänud. Keset trenni lihtsalt ära surra?? No see oleks teistel päeva vist vähe metsa keeranud, kui ma sellise tükiga oleks hakkama saanud.

Tänu  Viljandi MyFitnessile  oli meil olemas ideaalne koht kus oma treeningud läbi viia. Ilus suur saal paljude peeglitega, kust sai oma kehaasendit kontrollida, tehnika-ja mikri kasutuse võimalus, suur pesuruum jne. Ja seda kõike saime me nautida lihtsalt AITÄHH eest. Veelkord suur suur aitähh.

Janu kustutamise eest hoolitses aga Vitamin Well spordijoogi ja Nocco jookidega. Mingil kummalisel kombel oli mul nii spordijook kui ka nocco tropical veel proovimata. Vesi oli selline mõnus mahe ja sobis hästi tenni vahele joomiseks. Nocco tropical ... vist parim maitse üldse kõigist noccodest. Ausalt ka. Lihtsalt üüberpüübersuper hea.

Kui trennid said ühele poole siis sai kiirelt veel ühispilt tehtud  ja natuke ka muid pilte sekka. Piltide eest kandis terve see aeg hoolt Margit.


Pilt:Margit Partei
Peale pildisessi võis ennast raskelt tulnud higist puhtaks pesta (dušši all olles tajusin, et olen omal mingil aja hetkel kaela nikastanud ja jube valus on pead liigutada)  ja end soojemalt riidesse pakkida, sest olime kohe kohe suundumas Viljandi järve äärde. Seal oli plaan maha pidada piknik ja matkata ümber järve.
Kui olime saanud järve ääres kõik asjad lahti pakkida, hakkas vihma sadama. kiirelt sai asjad võetud ja järve äärsel alal asunud Bangalo katuse serva alla varju mindud. Maris käis igaks juhuks üle küsimas, kas me ikka võime seal niimoodi oma piknikku pidada.

Laud oli kaetud puu ja juurviljadega. Lauda aitas katta ka Valio. Saime erinevaid ProFeel kohupiima kreeme ja jogurteid ning ka kodujuustu, juustusnäkke ja dippe. Lisaks oli meile ka saadetud ProFeeli proteiinipiimajooke. Proovisin šokolaadi oma. Ütleme nii, et polnud minu maitse. Kohati tundus nagu mingi kõrvaline maitse oleks juures aga võib-olla on asi lihtsalt minus ja kujutasin seda endale ette. Muidu suuremas plaanis üsna talutav. Profeel jogurtitest proovisin ahjuõuna oma... uskumatu, et ma senimaani polnud seda ostnud, see oli lihtsalt nii hea, et võis topsi lausa keelega üle käia, peaasi et topsi mitte midagi järgi ei jääks. See mõnus kaneeline maitse...mmmm. Järgmine kord poodi minnes rändab see kindlasti minu ostukorvi.

Lisaks saatis ka PULS Nutrition meile KEX vahvleid ja SNAP Pehmeid proteiiniküpsiseid. Kex vahvleid olen ennemgi tarbinud ja need on ühed mu lemmikud Puls proteiinibatoonide kõrval. Küpsiseid aga seevastu polnud ma ennem proovinud ja otsustasin, et proovin ühe ära. Täitsa mõnusad küpsised. Aga eelistan batoone. Maitse asi,  nagu öeldakse. Lisaks oli PULS Nutrition saatnud kõigile katsetamiseks/proovimiseks ühe valgupulbri. Kuna maitseid oli mitmeid siis oli mille vahel valida. Minu valikul sai otsustavaks maitsete kooslus PIPARMÜNT-ŠOKOLAAD, sest valikus oli ka PULS WHEY Piparmündi-šokolaadi valgujoogipulber. 
Loodan, et ma ei pea selles valikus pettuma ja maitse ületab mu ootused.

Söömise kõrvale käis ka niiöelda tutvustusring. Kes mis blogi peab, mis suund rohkem meeldib, kaua on bloginud jne. Kui kõht oli süüa saanud võis aga sammud matkaringile seada. Kohe alguses jagunesime kuidagi kahte gruppi ära. Kiiremad ja vähekene aeglasemad. Mina jäin sel korral sinna väheke aeglasemasse gruppi. Sellegi poolest jätkus meil juttu terveks matkaks. Saime naerda ja künkaid vallutada. Vahepeal ootas kiirem grupp meid ka järgi ja lõpetasime matka siiski kõik koos.

Seejärel istusime veel mõne aja ja lõpetasime järgi jäänud toidu ära. Sinna kõrvale kuulus ka palju juttu nalja ja pisaraid... pisarad tulid lihtsalt suurest naermisest välja. Lihtsalt nii naljakas oli.
Kokkuvõttes oli meeletult FUN päev ja ma loodan, et selliseid päevi tuleb tulevikus veelgi.
Järgmist tiiru näema paljudega juba Rakveres Eesti ÖÖjooksul.





Kirjutamiseni K

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar