teisipäev, 13. veebruar 2018

KAALUKAOTUSVÕISTLUS 2. NÄDAL

Võistluse 2. nädal sai seljatatud. Selle nädala sisse mahtus lausa 6 trenni. 3 tubast trenni jõusaalis ja 3 trenni väljas värske õhu käes.

Nädal algas kolmapäevase kehakoostise mõõtmise ja Heidi juhendatud trenniga. Sel korral juhendas ta ülakeha trenni, sest eelmisel korral pöörasime tähelepanu alakehale. Ütleme nii, et siin kohal oli mul tehnika küll suht mööda. Ma justkui tean kuidas asju teha, kuid keha hoiak, käte hoiak ei ole just päris õige, mis ehk olema peaks. Pidin ikka päris korralikult pingutama, et kehahoiakut hoida. Üldjoontes püüdsin kõik meelde jätta, mida Heidi rääkis aga eks mõni asi läheb ikka meelest.

Neljapäeval käisin tund aega kõndimas.
Keskmine pulss oli 113 lööki minutis.
Kõrgeim pulss 141 lööki minutis.
Läbitud sai 6,3 km. Õnneks ilm oli suhteliselt leebe ja ma ei külmunud vahepeal isegi mitte jääkuubikuks.

Reede oli taas kord jõusaalipäev. Kava nägi ette Alakeha+ 2 kerelihase harjutust. Sel korral ei olnud kohe üldse viitsimist jõusaali minna. Mõtlesin varakult minna, kuid lõpuks jõudsin ikkagi 19ks.
Alustuseks tegin 10 minutit sooja. Sest lootsin, et saalis olev rahvas lähevab saalist ära vahepeal. Ei olnud kuidagi sellises meeleolus, et tahaks koos hunniku higiste meestega aega veeta. Õnneks läksid kõik minu soojenduse 9ndal minutil minema ja sain rahulikult uhkes üksinduses trenni teha. Mitte kedagi ei tulnud juurde ka. Üks harjutus teise järel, nii nagu kava ette nägi. Higistasin nagu siga, kui nii võib öelda. Lõpuks kui kerelihaste juurde jõudsin siis suutsin vaid 1 kerelihastele ette nähtud harjutuse ära teha, sest suutsin nii palju vett tarbida, et vesi tahtis vägisi välja tulla. No lase veel lehm lombi manu, kõik joob ära ja ikka on vee puudus.

Laupäeval pidi olema puhkepäev aga kuidagi juhtus nii, et sattusin taas kord üle mitme sajandi hobuse selga. Sõbranna oli ka. Temaga saigi kaasa mindud talli kus ta ikka aegajalt käib ja siis läksime ratsutama. Kuna ma ei olnud nii kaua ratsutanud, siis käisime hobustega maastikul kõndimas ja tagasi tulles tegin kopli piirides natuke traavi ka. Galoppi ei julgenud teha, sest traav oli ka lipa lopa lahtine. Tasakaal oli nii paigast ära.
Plaan oli ka skijöringut proovida, kuid kuna hobune kellega oleks saanud seda proovida oli juba oma trenni selleks päevaks teinud, siis jäi see asi ära.

Pühapäevaks oli meil Cris´iga planeeritud 2 tunnine jooks-kõnd. Me mõlemad oleme nii erineva tempoga jooksjad ja kahtlesin kuidas see asi üldse välja nägema hakkab. Lisaks polnud ma juba tükk aega jooksutossu üldse jalga saanud. Igatahes pühapäeval kell 13ks olin mina platsis ja valmis jooksma-kõndima. Ma olin veendunud, et nüüd kas sai liiga palju riideid selga või liiga vähe ja ma külmun poole tee peal lihtsalt herneks.
Õnneks polnud riideid liiga palju ega liiga vähe. Kuigi sõrmkindad läksid esimesel kilomeetril juba taskusse peitu. Tee peal oli hea mõnus joosta-kõndida, sest lund ei olnud, mis segaks. Metsa all oli seda valget ollust aga oma jagu ja sealt tuli km ajale aega kõvasti juurde.
Enesele üllatuseks, suutsin Cris´iga sammu pidada. Ma usun, et eks ta võttis ise ka vähe aeglasemalt. Mis ta muidu minuga seal metsa vahel peale oleks hakanud, kui ma lihtsalt ühel heal tõusul oleks saba andnud. Paar tõusu oli küll sellist, kus tundsin, et sinna ma jään. Kuidagi ei jõudnud aga alla ka ei tahtnud anda, sest ei tahtnud ju tõelise äpuna välja paista. Kokku jooksime-kõndisime 14.6 km, millest 7 jooksime ja 7,6 kõndisime.
Keskmiseks pulss 152 lööki minutis.
Kõrgeim pulss 175 lööki minutis.
Ilm oli tuulevaikne ja väga väikese miinus kraadiga ehk väga hea ilm sellise jooks-kõnni tegemiseks.

Esmaspäev nägi jälle ette jõusaali. Kava järgi ülakeha+ 1 kerelihase harjutus. Kuna reedel jäi üks kerelihaste harjutus tegemata, siis tegin esmaspäeval 2 kerelihaste harjutust. Selleks ajaks kui hakkasin kerelihaseid tegema voolas jõusaal rahvast täis. Rahval vaja nädalavahetuseks vormi vist saada, muud seletust sellisel rahvavoolul ei näe.

Teisipäeval täitsa puhkasin. Vahelduseks oli täitsa mõnus niisama vedeleda.






Kirjutamiseni K :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar