teisipäev, 6. märts 2018

KUPUMASSAAŽIGA TAGUMIK TRIMMI

Kui üks challenge ära lõpeb, siis tuleb asemele uus otsida ja seda katsetama asuda. Kuna ma olen siin ikka nii ühte kui ka teist katsetanud, siis olen otsustanud taas kord kuu aega katsetada. Seekord hoopis midagi teistsugust. Midagi, mis seni pole mitte kuidagi minu igapäeva elust läbi käinud ning millega ma pole ka muidu kokku puutunud mujal kui massaži salongis. 

Nüüd võtan käsile tõsise rünnaku tselluliidi vastu. Jah, ka mul on tselluliit... nii uskumatu kui see ka pole. Ja just sellepärast otsustasingi kupumassaaži proovida, et näha kas see ka reaalselt toimib. Olen lugenud palju positiivset tagasisidet kuputamise kohta ja sellest sain ka innustust ise proovida.

Mis on tselluliit ?
Tselluliidi korral koguneb naha alla rasvakiht, mis omakorda mõjutab sidekudet, tekitades seal niiöelda survet. Sellisest protsessist tekivadki nahale väikesed lohukesed ja muhukesed. Täpselt nagu apelsini koor.
Tselluliiti esineb kolmes erinevas astmes. I, II ja III aste.
I astme puhul puuduvad kliinilised näidud ja silmaga ei erista tselluliiti.
II astme puhul tekivad juba nahal kerged muutused.
III aste võib lugeda juba apelsinikooreks.

Mis põhjustab tselluliiti?
Tselluliidi tekke põhjuseid on mitmeid: Hormonaalsed tegurid, geneetika, toitumine, elustiil ja riietus.

Tselluliiti esineb 80%naistest ja 10% meestest. Uskumatu. Põhiosa naistest kannatab tselluliidi käes ja selleks ei pea olema ülekaaluline inimene. Piisab, et sa oled naine, vanem kui 18 aastat.

Selle toreda challengiga aitab mind Kupud.ee. Nimelt saatsid nad mulle stardikomplekti proovimiseks. Komplekt sisaldab endas kehakuppu, nöokuppu ja avokaadoõli.

     
Kupud.ee poolt saadetud komplekt.


Esimese reaktsioonina arvasin, et sellest pudelist õlist mulle küll kuuks ajaks ei jätku. Eks see selgub juba kuputamise käigus, kui kauaks sellest õlist jätkub. Samas ei pea seda väga palju panema aga siiski piisavalt, et kupp mõnusasti libiseks.
Kupud ise on mõnusast materjalist ja kergesti pestavad. Et peale igat kasutuskorda saan selle kergesti puhastatud ja järgmist korda ootama panna.
Ma küll ei tea, kas ma olen ainuke kes ilmselt peseb peale igat kasutuskorda kupu ära või mitte, kuid mulle tundub see ainuõige tegevus.


Kupumassaaž lubab:
Vähendada tselluliiti 2-4 nädalaga.
Vähendada ümbermõõtu.
Vähendab venitusarme.
Trimmib ning toniseerib nahka.
Kiirendab ainevahetust.

Mõõdud said kirja ja nüüd võib hoogsalt kuputamisega alustada.





Kirjutamiseni K :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar